Dare to Feel Good

acc

Activia rozpoczyna wkrótce pierwszą w historii ogólnoświatową kampanię marketingową. Jej celem jest wzmocnienie pozycjonowania marki w obszarze zdrowego stylu życia. Ambasadorką kampanii została Shakira, światowej sławy kolumbijska supergwiazda, która wesprze markę jogurtu w ramach kampanii „Uśmiechnij swój brzuch”. Międzynarodowa kampania rozpocznie się 16 marca br. jednocześnie w 50 krajach na świecie, premierą nowej, telewizyjnej reklamy Activii. Obejmie ona działania ATL, BTL, digital oraz PR. Będzie oparta na nowej linii kreatywnej związanej z tańcem i podkreślającej dobre samopoczucie biorące się z wewnątrz. W reklamie telewizyjnej, która została nakręcona w Barcelonie, zobaczymy Shakirę w fantazyjnym lesie, oplataną wirami złotego pyłu. Poprzez taniec gwiazda wyraża swoje dobre samopoczucie. – Uważam, że dbanie o zdrowie wewnętrzne jest kluczem do dobrego samopoczucia, a najlepszym sposobem dla mnie na wyrażenie tego, że czuję się dobrze jest taniec – powiedziała Shakira. Tłem muzycznym dla reklamy telewizyjnej jest nowa piosenka Shakiry „Dare (La, la, la)„, która znalazła się na jej najnowszej płycie „Shakira (premiera albumu jest zaplanowana na 25 marca 2014 r.). Nad spotem reklamowym, stworzonym przez Vinizius Young & Rubicam Barcelona, pracowali między innymi: uhonorowany Oscarem dyrektor artystyczny Eugenio Caballero i wielokrotnie nagradzany Javier Aguirresarobe. Nowa reklama została nagrana zarówno w wersji 45-sekundowej na potrzeby ogólnoświatowej premiery, jak i w 20- i 30-sekundowych wersjach przeznaczonych do lokalnych adaptacji.

Na chwilę obecną możecie już zobaczyć wideo z planu reklamy :

Reklama: