Shakira & Target

shaktarget

Idąc śladem Taylor Swift czy Justina Timberlake’a – Shakira nawiązała współpracę z Target, by wydać wersję Deluxe swojego albumu.

Naprawdę chciałam zaoferować moim fanom nowy i ekskluzywny produkt z muzyką, którą mogliby otrzymać a Target był idealnym 'środkiem lokomocji’ i doskonałą platformą do tego celu. Target jest jednym z najważniejszych dystrybutorów muzyki w USA, był również wspaniałym partnerem dla tak wielu artystów w tym kraju. Tak więc dla mnie to jest wielki zaszczyt  uczestniczyć z nimi w tym projekcie.

Kolumbijka pracowała z Rihanną nad debiutanckim singlem Cant Remember To Forget You, który od chwili wydania wspina się na szczyty notowań. Skąd artystka wie, że dana piosenka będzie hitem?

Jeśli piosenka nie sprawia, że się ruszam – to oznacza, że coś jest nie tak z rytmem, aranżacją czy coś w tym stylu… tak więc nie używam wyłącznie moich własnych uszów… jeśli chodzi o organizacje i produkcje moich piosenek – używam także mojego ciała.