Shakira wyniosła markę Activia na szczyt

Wielkimi krokami zbliża się koniec roku 2014. Jest to również okres, w którym pojawia się wiele rankingów podsumowujących to co wydarzyło się na przestrzeni ostatnich miesięcy. Portal Unruly na podstawie udostępnień dokonanych przez użytkowników portali społecznościowych od 1 stycznia do 19 listopada br stworzył listę najczęściej przekazywanych dalej spotów reklamowych. Pierwsze miejsce w tym zestawieniu zdobył, co pewnie nikogo nie zdziwi teledysk do La La La (Brasil 2014) z 5.8 milionami udostępnień. Tym samym marka Activia  zadebiutowała na pierwszym miejscu pokonując takich gigantów jak zajmujący w 2013 pierwszą pozycję Samsung (4.3 milionów wyświetleń) oraz Nike (3.8 milionów wyświetleń).
Swoją radość, tym faktem wyraził również dyrektor do spraw marketingu Activii – Nicolas Frerejean : „Jesteśmy zadowoleni z otrzymania nagrody Most Shared Brand of 2014.Video wyprodukowane z Shakirą mające na celu wsparcie  Światowego Programu Żywnościowego otrzymało niesamowity odzew wśród internautów, to coś wspaniałego zobaczyć tę kampanię na szczycie jako najczęściej udostępniane video wszech czasów!