Shakira.org.pl - Najlepsze polskie forum poświęcone kolumbijskiej piosenkarce
Off Topic => Filmy i Seriale => Seriale => Wątek zaczęty przez: Shakira w Maj 19, 2012, 15:31:53 pm
-
Tutaj piszemy o naszych ulubionych serialach 8)
A więc ja zacznę:
Kości
Dr. House
CSI:Miami, Las Vegas, New York
Brygada Ratunkowa
Alf
Gotowe na wszystko
Jak coś sobie jeszcze przypomnę to dopiszę :D
-
Pretty Little Liars
The Secret Circle
Dr. House
Mentalista
Kości
Detektyw Monk
Jak poznałem waszą matkę
Przepis na życie
;)
-
- Pierwsza Miłość ;D
- taki stary komediowy z 198.. któregoś. ,, Pełna Chata ''
- 90210
- Czarodziejki
-
U mnie jest tego trochę, ale najważniejsze:
Z nieemitowanych już w PL TV
- Nieustraszony ("Knight Rider")
- Drużyna A ("A Team")
- MacGyver
- 13 Posterunek (mam na DVD)
Z emitowanych w PL TV
- Kości
- CSI: NY i CSI: Miami
- Strażnik Teksasu
- Dwóch i Pół
- Szpital Miłosierdzia
- Pamiętniki Wampirów
-
PAMIĘTNIKI WAMPIRÓW
Pierwsza miłość
Pretty Little Liars
Przepis na życie
Dr. House
-
No nieźle :D
Przypomniało mi się jeszcze z kilka seriali dzięki wam ;D
Nieustraszony ("Knight Rider")
Drużyna A ("A Team")
MacGyver
Strażnik Teksasu
Pełna Chata
90210 (to stare)
Czarodziejki
Detektyw Monk
-
Tak jak Adahu
- KnightRider (Nieustraszony) - mam wszystkie odcinki na DVD (mogę dać fotkę, jak chcecie ;P), ale pamiętam jak to jeszcze leciało w telewizji.
Serial niesamowity, polecam!
- Poirot - tego nie da się obejrzeć w telewizji, było to jedynie wypuszczone na DVD.
- Sherlock Holmes - j.w.
Jak coś jeszcze przypomni, to napiszę :D.
-
Z Archiwum X
Moda na sukces (:D)
Pozdrawiam Turin Turambar
-
polskie: Julia, 13 Posterunek.
zagraniczne: Charmed, The Big Bang Theory, How I Met Your Mother, Skins.
-
Barwy szczęścia ^^
-
Oczywiście mój ukochany Dr House <3
-
zagraniczne: Charmed, The Big Bang Theory, How I Met Your Mother, Skins.
aaa... zawsze chciałam być Phoebe <3
-
The Big Bang Theory
To też jest dobre. No i "Dwóch i pół" :D
-
THE VAMPIRE DIARIES, Glee, Gossip Girl, Skins te najbardziej lubię!
-
THE VAMPIRE DIARIES, Glee, Gossip Girl, Skins te najbardziej lubię!
Bez dwóch zdan! Oraz Rebelde, nic poza tym nie oglądam:D
-
do moich ulubionych polskich seriali dorzucam jeszcze Na Dobre I Na Złe.
-
Ja zapomniałem dopisać "Zmiennicy" i "Julia" ;D.
-
W sieci pojawił się pierwszy odcinek trzeciego sezonu mojego ulubionego serialu - Pretty Little Liars. Mam ciary ^^
-
A ja zaczęłam oglądać serial Stargate: Atlantis (Gwiezdne wrota: Atlantyda) jest bardzo fajny polecam jeżeli ktoś lubi science-fiction. A jak ktoś nie wie o co kaman to tu jest streszczenie.
''Amerykańsko-kanadyjski serial science-fiction z 2004 roku. Jest to spin off serialu Stargate SG-1. W opuszczonej placówce Pradawnych na Antarktydzie naukowcy odnajdują miejsce, w którym znajduje się zaginione przed laty miasto Pradawnych – Atlantyda. Bohaterowie wyruszają przez Gwiezdne wrota w nieznane. Na miejscu odnajdują opuszczone miasto w doskonałym stanie. Badając je odkrywają, że jest ono zanurzone pod wodą, a przed zalaniem chroni je pole siłowe. Jednak miasto powoli traci energię, a pole zaczyna zanikać. Szukając innych źródeł energii drużyna napotyka nowego wroga – żywiących się ludzką energią życiową Widma.''
A tutaj filmik jak się zaczyna serial 8)
Stargate Atlantis & Gwiezdne Wrota Atlantyda Sezon 1 Opening 1
http://www.youtube.com/watch?v=L1TVoH09TDk
-
Do swoich ulubionych seriali jeszcze dorzuce:
- Kobra - oddział specjalny (Alarm für Cobra 11 – Die Autobahnpolizei) - pamiętam ten serial jeszcze z czasów RTL 7 (moje pokolenie powinno kojarzyć ten kanał), obecnie emituje go TVN 7 w tygodniu o 19:00;
- Hawaii 5.0 (Hawaii Five-O) - leci obecnie na kanale Universal Chanell (eNka);
-
Dr. House
CSI Miami & CSI NY
Zaklinacz Dusz
90210
Córki McLeoda
Pierwsza Miłość
Julia
Trudne Sprawy
Dlaczego Ja
Na dobre i Na złe
:8jumpingplz:
-
Pretty little liars, CSI NY, ......
-
Dwie spłukane dziewczyny rządzą! ;D
2 broke girls on Comedy Central ;)
-
Teraz ostatnio oglądam taki serial na TVP1 "Żywe trupy", teraz będzie 2 seria 13 odcinkowa. Moim ulubionym serialem jednak jest "M jak miłość", nie dlatego że Hanka xD Serial ma 12 lat, ja go oglądam już kilka lat i cały czas mi pasuje. Najbardziej to chyba lubie rodzinę Mostowiaków xD no i tą Magdę (była Pawła). Ehh.. znowu się rozpisałam xd. Lubie też czasem obejrzeć Barwy Szczęścia, ale tak specjalnie to nie palę się do oglądania tego serialu
♥ M jak miłość ♥
-
Pamiętniki Wampirów
Once Upon A Time
Julia
Lekarze
Przepis na życie
Czarodziejki
PLL
Powodzenia Charlie
-
Ja lubię Pamiętniki Wampirów, Jak poznałem waszą matkę. Polskich seriali nie oglądam ; p
-
Zdecydowanie Supernatural, True Blood i The Vampire Diaries ; ) No i oczywiście House jak jeszcze leciał.
-
Pretty Little Liars, The Vampire Diaries, Skins, Gossip Girl (ubolewam, bo się skończyło), Supernatural, no i z polskich to lubiłam oglądać "Brzydulę". :)
-
"Pretty Little Liars"
"CSI: NY"
i to tyle, bo na więcej nie mam czasu... Kiedyś, dawno temu, obejrzałam bodajże jeden sezon "Plotkary" i na tym zakończyłam :P
-
Ja oglądałam wiele seriali, m.in. Przyjaciele, Jak poznałem waszą matkę, Dwóch i pół, Jim wie lepiej, On ona i dzieciaki, Chuck.. Nie wiem co jeszcze.. Zdecydowanie najlepszy serial jaki widziałam to Chuck, który niestety jest dosć mało popularny, kogo nie spytam to nikt o nim nie słyszał.. Marzę o tym, żeby mieć to na DVD, ale w Polsce wyszły tylko 3 sezony, a jest 5.. Z neta też trudno sciągnąć, walczę z tym już od dawna, ale w dalszym ciągu nie udało mi się znaleźć odpowiedniej stronki..
-
PAMIĘTNIKI WAMPIRÓW
Pierwsza miłość
Pretty Little Liars
Przepis na życie
Dr. House
Moja lista się trochę zmodyfikowała. Do tych seriali dołączam jeszcze:
Supernatural
The Walking Dead
Doctor Who
Hannibal
-
Oczywiście mój ukochany Dr House <3
Hahaha, moja też, Lobciu. XD
- Pretty Little Liars
- Dr House
- Jak poznałem waszą matkę
Tylko te obejrzałam w całości. Poza tym zaczęłam jeszcze Skins, ale obejrzałam tylko pierwszy sezon, a nie mam jakoś motywacji, by obejrzeć dalej, a razem z mamcią oglądałam kiedyś Dynastię Tudorów. Pierwszy i ostatni sezon, ahaha. XD Do tego brat próbuje przekonać mnie, żebym obejrzała Grę o Tron. Może się skuszę, no albo ewentualnie przeczytam książkę. :D
-
Do tego brat próbuje przekonać mnie, żebym obejrzała Grę o Tron
Mi też właśnie każdy poleca ten serial ale ja jakoś nie mogę się za niego zabrać, nie wiem czemu.
-
Ja nie mogę się za to zabrać, bo:
1. Tematyka - nie interesuje mnie to, a Dynastię Tudorów oglądałam z przymusu
2. Dość długi serial - nie chce mi się nadrabiać
3. Każdy mi go poleca - nie lubię oglądać polecanych mi seriali/filmów czy coś. Rzadko wybieram polecane tytuły. XD
-
Ja z takich samych powodów nie umiem zabrać się za ten serial. No może poza punktem 2 bo dla mnie to nie problem z długością. W Supernatural nadrabiałam 8 sezonów, w Doctorze Who to samo. ;))
-
Zaczęłam oglądać 'Grę o Tron' i zapowiada się tak fajnie, że dopisuję do listy ulubionych seriali. orite
(http://screenshu.com/static/uploads/temporary/r9/01/ou/fy0iqx.jpg)
-
Ja zaczęłam oglądać "Violette" i Skinsów. Całkowicie uzależniłam się od Violi olove
-
Moje ulubione seriale to Hannibal i Castle. Miałam jeszcze zacząć oglądać PPL, ale jak na razie to nie obejrzałam żadnego odcinka :smuteczek:
-
Moje ulubione seriale to Hannibal i Castle.
Też lubię Castle ;D
-
Ostatnio obejrzałam wszystkie trzy sezony Teen Wolf. Świetny serial. Po prostu się w nim zakochałam.
-
Ja się w tym tygodniu wkrecilam w Fringe - Na granicy światów. Serial trochę podobny do Z archiwum X ale nie o kosmitach ;))
Polecam każdemu kto lubi seriale typu Navy CIS, Criminal Minds czy Bones...
-
PLL i Zbuntowany Anioł (ktoś wgl pamięta jeszcze o tym?? :p ) a tak to z nudów M jak miłość oglądam hahaha :facepalmpoziomdrugi:
-
Paloma i Pierwsza Miłość :)
-
PLL i Zbuntowany Anioł (ktoś wgl pamięta jeszcze o tym?? :p ) a tak to z nudów M jak miłość oglądam hahaha :facepalmpoziomdrugi:
Ja ostatnio się zmusiłam by oglądać to na PULS xD niebezpiecznie mnie to wciąa :nieogarniam:
-
Zbuntowany Anioł (ktoś wgl pamięta jeszcze o tym?? :p )
Moje dzieciństwo. :iamcrying: :iamcrying: :awww: :awww:
Zaczęłam oglądać American Horror Story. Ryje psychę ale jest genialny. Polecam. ;D
-
Moje dzieciństwo. :iamcrying: :iamcrying: :awww: :awww:
Zaczęłam oglądać American Horror Story. Ryje psychę ale jest genialny. Polecam. ;D
Zgadzam się fajny, moim zdaniem 2 sezon najlepszy :D
A oprócz AHS to: Glee, Partnerki, Przyjaciele, Gotowe na wszystko i Xena: wojownicza księżniczka (wiem, wiem ale uwielbiam ten serial :P)
-
*Dr House
*Rodzina Soprano
*Czas Honoru
*Świat Według Kiepskich
-
Ja obecnie oglądam:
Glee
The Vampire Diaries
The Originals
Hannibal
The American
Prawo Agaty (xD) - jedyny dobry polski serial!
no i czekam na Grę o tron, Pretty Little Liars i Czystą krew.
-
Na bieżąco jestem z:
Supernatural
The Walking Dead
Gra O Tron
Hannibal
American Horror Story (omg "Freakshow" zapowiada się tak świetnie, mam nadzieję że zaprezentuje poziom 2 sezonu, choć 1 też był świetny, 3. najgorszy ale też dobry)
Family Guy
-
Jestem ogromną fanką telenowel więc mogłabym wymieniać bez końca od Zbuntowanego Anioła poprzez Otchłań namiętności czy Nie igraj z aniołem i Zbuntowanych także w tej kwestii prawie wszystko :) Z polskich to uwielbiam M JAK MIŁOŚĆ i możecie się śmiać, ale oglądam to od zawsze i będę już zawsze oglądać :P tak to jeszcze Pretty Little Liars, Pamiętniki wampirów (chociaż od jakiegoś czasu jestem do tyłu z odcinkami) i od niedawna zaczęłam oglądać Grę o tron :)
-
Ja kocham TVD czekam teraz na 6 sezon z niecierpliwością :) Chce zacząć jakiś inny serial, ale nie wiem jaki, polecacie coś bardzo bardzo?:)
-
Obecnie oglądam Grę o tron i NCIS (Kocham Abby <3)
-
1. Wikingowie (łatwiej znaleźć pod Vikings)
Aktualizuję:
2. Liar Game - dawno tak dobrej dramy nie widziałam
3. Gra o Tron
-
Niedawno odkryłam "Otchłań namiętności" i strasznie mi się spodobało. Niestety czasem zapominam o tym i przegapiam odcinek ocry
Ostatnio tęsknię za Zbuntowanym Aniołem i chyba znów zacznę oglądać :P
Z polskich seriali mało co oglądam, zazwyczaj "Świat Według Kiepskich" lub "Rodzinka.pl".
-
A ja do mojej listy dopisuję Teen Wolf, bardzo mnie wciągnął ten serial. :D
-
Pierwsza miłość
Pretty Little Liars
Przepis na życie
Dr. House
Supernatural
The Walking Dead
Doctor Who
Hannibal
Teen Wolf
Moja lista powiększyła się o:
Gra o Tron
Sherlock
Twisted
Sleepy Hollow
The Tomorrow People
How I Met Your Mother
The Originals
-
A ja Was zagnę, bo moich nie znacie chick
• Love Rain (사랑비)
• You're Beautiful (미남이시네요)
• Tree Of Heaven (천국의 나무)
• Soul (혼)
• Heartstrings (넌 내게 반했어)
• Monstar (몬스타)
• Night Watchman's Journal (야경꾼일지)
• The Thousandth Man (천번째 남자)
-
^ a nie prawda, bo Love Rain znam C: :gif_50x50_741f70: :D
-
Love Rain znam C:
Co nie zmienia faktu, że zagięłam Cię na reszcie ;))
-
Ostatnio natrafiłam na dosyć fajny i wciągający serial Doktor Hart (Hart of Dixie) ;) Polecam :) Bardzo śmieszny, wątki są połączone wraz z wydarzeniami związanymi z medycyną, łatwy, lekki i przyjemny.
-
Kilka miesięcy temu obejrzałam Jane The Virgin i muszę polecić, bo się po prostu zakochałam!
Ogólnie chodzi o to, że studentka z Miami została przypadkowo sztucznie zapłodniona i nagle na głowę spada jej 98986 problemów, w tym sprawa kryminalna. Ogólnie to wszystko jest z dystansem, świetna parodia typowych telenoweli, w tym przypadku wenezuelskich.
Obecnie oglądam również Supernatural, o braciach, którzy zajmują się zjawiskami nadprzyrodzonymi i jeżdżą po świecie. Historie są dobre, główni bohaterowie świetni. Ogólnie to od drugiego sezonu jeszcze lepsze.
Zastanawia mnie też czy są tu też jakieś osoby, które obejrzały 13 Reasons Why? Jeśli tak to chętnie bym podyskutowała, a jak nie to też.
-
Zastanawia mnie też czy są tu też jakieś osoby, które obejrzały 13 Reasons Why? Jeśli tak to chętnie bym podyskutowała, a jak nie to też.
Oglądałem! Bardzo mi się podobało. Lubię seriale netflixa :3
-
O tak, seriale netflixa są super!
Planuję też się zabrać za książkę 13RW, bo jestem jej bardzo ciekawa. Serial jest świetny
-
A ja obejrzałam niedawno "Streanger Things" i nie mogę się wprost doczekać drugiego sezonu!! A ogólnie praktycznie w ogólnie nie oglądam ostatnio seriali a ten był FENOMENALNY! Mega klimat lat 80 i do tego świetna, trzymająca w napięciu fabuła! Polecam ;)