Shakira.org.pl - Najlepsze polskie forum poświęcone kolumbijskiej piosenkarce
Off Topic => Filmy i Seriale => Filmy => Wątek zaczęty przez: elMarco w Maj 16, 2012, 18:57:15 pm
-
W tym temacie możecie wypisywać wasze ulubione filmy ;).
Oto lista moich ulubionych produkcji:
- Fast & Furiours (Szybcy i Wściekli) (lubie całą serię, a szczególnie 4/5 część),
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=4PspF_GA-9U
- Sherlock Holmes (oglądałem to 3 razy, i chyba obejrzę jeszcze)
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=I0hXhGt5XPg
- Shrek (chyba mało kto tego nie lubi)
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=XVvYOc1YW2w
http://www.youtube.com/watch?v=keEsP3aRAFc&feature=related
-
- Fast & Furiours (Szybcy i Wściekli) (lubie całą serię, a szczególnie 4/5 część),
Też uwielbiam tą serię (4 i 5 mi się najbardziej spodobała) - mam wszystkie części na DVD. Na 4 i 5 byłem w kinie. Jestem ciekawy 6 części :)
Po za tymi to jeszcze:
- Wszystkie części filmu "Szklana Pułapka", zwłaszcza 4.0;
- "Faceci w czerni" 1 i 2 (na 3 zamierzam się wybrać do kina);
- "Uczeń Czarnoksiężnika" - wg mnie jedna z lepszych produkcji z Nicolasem Cagem;
- "Matrix" - cała trylogia (chyba każdy zna ten film);
a z polskich produkcji:
- "Vinci" - świetnie zagrane role przez Więckiewicza i Szyca - jedna z lepszych produkcji;
- "Killer" i Kiler-ów 2-óch" - chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego - klasyk można rzec;
- "Vabank" i Vabank II czyli riposta" - klasyka gatunku
-
Strasznie lubię "Pan i Pani Smith" ;D
-
Uwielbiam wiele filmów...
Ale wymienię te, które mogłabym oglądać bez przerwy:
-Harry Potter (wszystkie części)
-Piraci z Karaibów (wszystkie części)
-Kac Vegas (wszystkie części)
-Zielona Mila
-Anioły i Demony & Kod Leonarda da Vinci
-Narzeczony Mimo Woli
-
Władca Pierścieni I-III
The Hobbit (jeszcze nie wyszedł, ale już kocham)
Lot nad Kukułczym Gniazdem
Harry Potter i Komnata Tajemnic (ogólnie cała seria, ale ta część jest moim zdaniem wybitna)
Zielona Mila
Wariaci z Karaibów (kocham tę komedię)
Spadkobiercy (Shailene, Shailene...)
Skazani na Shawshank
Jestem Legendą
I inne...
Pozdrawiam Turin Turambar
P.S. Połowy zapomniałem. :D
-
Szybcy i wściekli (cała seria) :)
Anioły i Demony.
REC (1,2,3 w szczególności 1)
Paranormal Activity (1,2,3) :)
-
Strasznie lubię "Pan i Pani Smith" ;D
Jeezuu, ja uwielbiam ten film : D
Ja gustuję głównie w horrorach i komediach :D
Uwielbiam filmy grozy, ale nie takie jak np. ,, piła '', gdzie do okoła flaki fruwają ;p
Co do komedii to typu '' Straszny film '' gdzie parodiują sceny z różnych innych filmów '' ;D
-
Wszystkie części Harrego Pottera.
The Grudge – Klątwa.
Vicky Cristina Barcelona.
Sahara.
Anioły i Demony.
Kod Leonarda da Vinci.
Piraci z Karaibów.
-
The Hunger Games
Titanic
No Reservations
Angel Eyes
Polar Express
-
The Grudge – Klątwa.
Boże, ja przez tą babę mam traumę, żeby iść wieczorem do łazienki XD
-
A moje ulubione filmy to:
Władca Pierścieni I-III
Hobbit (na 100% obejrzę)
Sposób na teściową z J.Lo.
Sahara z Penelope Cruz
Underworld wszystkie części
Pan i pani Smith
Anioły i Demony
Piraci z Karaibów wszystkie części
Troja
Step Up 1-4 (czwarty na 100% obejrzę)
StreetDance 1-2
Honey 1-2
Titanic
Star Wars
Harry Potter
Faceci w czerni
"Matrix" - cała trylogia
-
Film ktory uwielbiam i uwazam ze jest najlepszym jaki w zyciu widzialam to "I, że cię nie opuszcze" uwielbiam go <3. Uwielbiam tez "Zona na niby" poza tym jestem fanka typowo babskich filmów wiec takie sa w moim repertuarze :)
-
8 mila, Harry Potter wszystkie części, Piraci z Karaibów i ogólnie wszystkie filmy z Johnnym Deppem (jestem wielką fanką!) oraz filmy muzyczne. Zresztą za długo bym wymieniała. ;d
-
Goal! The Dream Begins
Goal II: Living the Dream
Ostatnia piosenka (ogólnie to wszystkie ekranizacje powieści Nicholasa Sparksa)
LOL 2012
Projekt X
Mr & Mrs Smith
Piraci z Karaibów
Madagaskar
Epoka Lodowcowa
-
V for Vendetta
Zodiac- zapewne obejrzę następne kilkanaście razy
When friendship kills
Nietykalni
August Rush
Shutter Island
A nightmare on Elm Street 2010
Krzyk 4
Turysta
Changeling
Los ojos de Julia
Shutter(wersja tajlandzka)
To mnie kręci
Oliwer Twist(1999)
Lucky number
Martyrs( tak oglądam takie filmy)
-
A ja modyfikuję moją listę ulubionych xD
*Nowa Opowieść Policyjna
*GANTZ i GANTZ: Perfect Answer
*Incydent/San suk si gin
-
Martyrs( tak oglądam takie filmy)
Dios Mio . 0_0 Ja nie cierpię tego filmu . xd
-
Martyrs( tak oglądam takie filmy)
Dios Mio . 0_0 Ja nie cierpię tego filmu . xd
Nie dziwię się:)Frontier(s) moim zdaniem dopiero ryje psyche. Tak czy owak, lubię oglądać filmy torture porn, asian horror, gore i slasher'y(najbardziej popularny podgatunek kina grozy). Suma sumarum to tylko filmy.
Btw nie jestem jakimś ukrytym psychopatą:D
-
Nie dziwię się:)Frontier(s) moim zdaniem dopiero ryje psyche. Tak czy owak, lubię oglądać filmy torture porn, asian horror, gore i slasher'y(najbardziej popularny podgatunek kina grozy). Suma sumarum to tylko filmy.
Btw nie jestem jakimś ukrytym psychopatą:D
Spokojnie : D Ja sama jestem fanką horrorów ( powtarzają mi, że mam coś nie tego, bo oglądam prawie codziennie xd), ale nic mi tak psychy nie zryło jak Martyrs : D. Ogólnie uwielbiam horrory o duchach, rzeczach paranormalnych i o wampirach ;>
-
Między innymi mi Mama się ciągle pyta, jak ja moge takie coś oglądać ;DDuchy i rzeczy paranormalne to jest coś, w szczególności jak podają, że jest oparte na "prawdziwych" faktach ;D
-
Między innymi mi Mama się ciągle pyta, jak ja moge takie coś oglądać ;DDuchy i rzeczy paranormalne to jest coś, w szczególności jak podają, że jest oparte na "prawdziwych" faktach ;D
oo dokładnie : D Nie wiem jak ty, ale ja wierzę w duchy, rzeczy paranormalne itp. : D
-
Hmmm, może żle się wyraziłam: lubię też oglądać filmy z duchami itp. tylko rozczarowuje mnie fakt, że często podają na początku informacje, że jakoby film miałby być oparty na faktach. Następnie po przeszukaniu w internecie informacjii na ten temat, okazuje się, to być tylko po to, aby przyciągnąć jak największą liczbe widzów:)
Film filmem, wierzę w duchy, ale nie wiem czy bym chciała doznać z nimi spotkania:)wystarczą mi opowieści osób, które coś takiego przezyły ;D
-
haha, dokładnie. Mam tak samo, gdy chodzi o film '' oparty na faktach '' ; > również doszukuję się informacji, których tak naprawdę nie ma.
Ja jestem prawie co drugi dzień sama na noc w domu. Nie boję się, ale spotkania również z jakąś osobą z poza naszego światu nie chcialabym przeżyć ; > Znam duże grono ludzi w moim otoczeniu, którzy mieli takie zjawiska i to mi również wystarczy :)
p.s dziękuję za stronkę ;)
-
Pamiętam jak byłam mała to chorobliwie bałam się wieczorem schodzić sama na parter , podczas gdy wszyscy siedzieli na piętrze:)teraz to luzik:D
Ja jestem prawie co drugi dzień sama na noc w domu. Nie boję się, ale spotkania również z jakąś osobą z poza naszego światu nie chcialabym przeżyć ; >
aczkolwiek przerażona byłabym trochę np. po obejrzeniu horroru, na Twoim miejscu:)
-
aczkolwiek przerażona byłabym trochę np. po obejrzeniu horroru, na Twoim miejscu:)
Jeszcze, zależy jaki :D bo np. jak włączę coś w rodzaju '' piły'' to prędzej hafta puszczę niż się przestraszę ;> Pewnego wieczoru włączyłam sobie '' the ring'' a później '' klątwę '' Jak szłam się myć myślałam, że się w gacie posikam. Ta zmora z tych filmów ... :D
-
Kocham horrory, thrillery, kryminały :) mogłabym oglądać 24h na dobę :D także jak ktoś zna jakieś warte uwagi to chętnie obejrzę :D od siebie to mogę polecić "Lustra", "Bez litości", "Połączenie" i "Gothika" z Halle Berry, "Dziewczyna z sąsiedztwa", "Sierota", "Shutter-widmo" (2004), "Beneath- tajemnica śmierci" :D lubię też oczywiście inne gatunki np. dramaty. Jednym z najlepszych jest "Nie czas na łzy" z Hilary Swank, czy "Apocalypto" xD polecam też miłośnikom tego gatunku film "Gia" z Jolie :D no i nie mogę nie wspomnieć o "Uwierz w ducha" ♥ uwielbiam filmy, które nie dadzą widzowi odetchnąć :D a mój ulubiony film wszechczasów to "Ben-Hur" z 1959 roku :)
-
Niedługo w kinach kolejne Paranormal Avtivity :D też oglądałaś poprzednie części? :D
-
Jak dla mnie to Paranormal Avtivity to wcale nie straszne. Oglądałam kilka części, na dwójce mało nie zasnęłam odizz
-
Hmm, moje ulubione filmy? W sumie ciężko powiedzieć, ale gdybym musiała już wybrać to na pewno:
- Trzy metry nad niebem,
- Tylko ciebie chcę
- Zielona Mila
- Skazany na bluesa
- Wielki Gatsby
i wiele wiele innych, ale to są te które mogę oglądać i oglądać i nigdy mi się nie nudzą :) :awww:
-
Kolekcja Shreka . Tak mi się teraz przypomniało po oglądaniu w telewizji ;)
-
Do listy ulubionych dodaję 47 Roninów
-
O nawet nie wiedziałem że jest taki temat. Jestem kinomanem i jest mi naprawdę trudno wybrać ulubiony film. Ale mam takie top filmów, które wg. mnie są arcydziełami.
Moje TOP 10 (kolejność przypadkowa)
-Pulp Fiction (Q. Tarantino)
-Jabłka Adama (A.T. Jensen)
-Leon Zawodowiec (L. Besson)
-Kill Bill (Q. Tarantino)
-Skazany na bluesa (J. Kidawa-Błoński)
-Wyspa tajemnic (M. Scorsese)
-Lektor (S. Daldry)
-Podziemny krąg (D. Fincher)
-Duża Ryba (T.Burton)
-Czarny Łabędź (D.Aronofsky)
Ogólnie mam jeszcze jakieś 50 filmów, które uważam za rewelacyjne, ale to za dużo żeby wymieniać.
Głównie z tego powodu, że uwielbiam film, i obejrzałem ich już około 850 :awww:
Jak ktoś ma konto na filmwebie, to zapraszam do znajomych.
Moje konto: http://www.filmweb.pl/user/mattbuyek
-
Ciężko wybrać, bo dużo filmów oglądałam ale tak z tych co pierwsze przychodzą mi do głowy:
Trzy metry nad niebem i Tylko ciebie chcę
Mamma Mia
Harry Potter (wszystkie części!)
Szybcy i wściekli (wszyściutkie części!)
Ostatnia piosenka
Wyznania gejszy
Kac Vegas
Władca pierścieni
Labirynt
Zaplętani i wszystkie bajki <3
i wiele,wiele wiele innych :D
-
Chappie! helooo Gorąco polecam!
-
- "Silent Hill"
- "The Ring"
- "Nosferatu" strasznie stary i według niektórych słaby, ale spodobał mi się. Jakość tego filmu dodaje klimatu ;D ;D
- "American Pie"
- seria "Straszny film"
- "Wpadka"
- seria "Shrek" ;D
- "Pianista"
- "Last Vegas"
- "Dzień świra"
- "Galerianki"
- "Sala samobójców"
I oczywiście stare, polskie klasyki typu "Miś", "Kogel-mogel", "Sami swoi", "Nie lubię poniedziałku", "Seksmisja" ;D ;D ;D
-
Ostatnio widziałam klasyka z Bradem Pittem i Freemanem ,,Seven" z 1995 roku i byłam zachwycona. Film wywołał na mnie piorunujące wrażenie.
-
Pod wpływem książek, które ostatnio czytam strasznie zachciało mi się obejrzeć znowu wszystkie części Władcy Pierścieni, od dziś zaczynam.