Autor Wątek: Nasze wakacje (jakie były i jakie powinny być)  (Read 863 times)

gogo11

  • Gość
Odp: Nasze wakacje (jakie były i jakie powinny być)
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 06, 2013, 20:04:37 pm »
Ja w te wakacje mialem troche ruchu. Najpierw tydzien na jachcie z kolegami z jeziora i kolega, ktoremu pokazywalem cale zycie na jachcie i na czym polega zeglarstwo. Z tamtad odrazu w piatke udalismy sie do Gdyni gdzie mielismy szkolenie na sternika jachtowego, spanie bylo zapewnione na jachcie na ktorym plywalismy, pieknej Bavari 38 cruiser w raz z mlodym bo 27 letnim Kapitanem Jachtowym (nasz instruktor) Po calym tygodniu zapierdzielania na szkoleniu i w sumie dobrej zabawie zaraz po egzaminie udalismy sie opijac sukces, a nastepnego dnia (w sumie tego samego bo strasznie pozno wrocilismy) stwierdzilismy ze trzeba jechac na jeden dzien do siebie na jacht i sie pozadnie wyspac (wstawalismy o 7 rano zajecia zaczynaly sie o 9 i trwaly do 24, jednego razu nawet do 2 w nocy siedzielismy nad nawigacja, ale bylo fajnie) po jednodniowym odpoczynku przyszedl czas na powrot do domu jak sie okazalo nie na dlugo bo koledzy stwierdzili ze przyjezdzaja do mnie bo u nich nuda i tak znow siedzielismy caly tydzien wszyscy razem. Nastepnie przyszedl czas odwiedzic kolezanki w Bydgoszczy (tez zeglarki :D) po calym weekendzie imprezowania znow powrot do siebie na jachty. Final regat wielkich zaglowcow w szczecinie! pora jechac troche poogladac. Zakwaterowanie zapewnil nam kolega ze Szczecina chodz bylo tak goraco ze wszyscy spalismy w namiocie w ogrodku :D i znow powrot na swoje kochane jeziorko drawskie i to co wszyscy lubimy najbardziej czyli zeglowanie a wieczorkiem imprezy (zakrapiane mniej lub bardziej alkoholem). Nadszedl czas na meskie zabawki czyli Zlot militariow w Bornym Sulinowie. Tam ogladanie sprzetu wojskowego uzywanego dzis (KTO rosomak) i starszego pamietajacego czasy drugiej wojny swiatowej. Oczywiscie nie moglismy darowac sobie przejazdzki po poligonie SKOTEM i polazenie troche po bunkrach oraz opuszczonym miescie Kłominie. Spowrotem na jachty :) po tygodniu plywania i nei tylko ;) Hym...kolega przyjechal z dziewczyna terenowka, a ja znam troche te lasy. Kobiety na swoj babski wieczor z ploteczkami a my faceci w 4 do lasu terenowka. Ostatecznie wyladowalismy na poligonie cwiczebnym 10 kilometrow od naszej mariny. Chlopcy sie wyszaleli czas plynac i wziasc udzial w regatach na koniec sezonu i zobaczyc kto ma jaja i nie boi sie jak mu jacht 10cm za rufa przeplywa (niestety jedni ludzie nie mieli i strasznie to przezywali "matko wplyna w nas!" "to duzo kosztuje!") Wraz z moja zaloga zajelismy 2 miejsce, a nasi ojcowie na 2 jachcie zajeli 3 (pruchno mialo dobra strategie ale przesadzili z ryzykiem i zawisli na moment na jednej z mielizn hahaha) Po regatach czas na zabawe wiec w przedostatni dzien wakacji wyskoczylismy z kumplem (zostawiajac nasze kochane zalogantki i zalogantow na jachtach) na dozynki poznac miejscowe klimaty i nie tylko :D Powrot do domciu i ogarniecie swoich spraw oraz znalezienie pracy.
P.S Jeszcze jedna NOC bylismy w Mielnie ;)

Jednym slowem wakacje powinny byc w ruchu i z wieloma roznymi atrakcjami, mniejszymi lub wiekszymi  :wohooo:
Na cale wakacje zarobilismy plywajac od czasu do czasu z ludzmi  :taktaktak:
« Last Edit: Wrzesień 06, 2013, 20:06:53 pm wysłana przez gogo11 »

Offline Mizey

  • Administrator
  • Rodzina Shakiry
  • *
  • Wiadomości: 1,039
  • Total likes: 23
  • i'm glad you asked
    • Status GG
    • Ulubiona płyta:
      Laundry Service
    • Inevitable, La Pared
  • Imię: Ann
  • Mój twitter: @hypefilix
Odp: Nasze wakacje (jakie były i jakie powinny być)
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 06, 2013, 20:17:37 pm »
gogo11 mnie przebił swoimi wakacjami  :iamcrying: Mam tyle planów na wakacje, tak mało kasy... na drugi tok będą lepsze bo kolega będzie całe wakacje u swojej babci, która mieszka niedaleko mnie :heheszki:


gogo11

  • Gość
Odp: Nasze wakacje (jakie były i jakie powinny być)
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 06, 2013, 20:49:22 pm »
Jak bedzie za rok kasa i czas to planujemy pojechac do czarnobyla :D w sumie wycieczka jest nie droga zorganizowana 3 dniowa kosztuje do 1000zl Jesli dojdzie plan do skutku to bedziemy probowac z niezorganizowana i znalezc jakiegos rambo ktory tam nas oprowadzi

Offline karinus

  • Rodzina Shakiry
  • *
  • Wiadomości: 1,219
  • Total likes: 7
    • Ulubiona płyta:
      Laundry Service
    • Whenever, wherever, The one, Underneath your clothes, Ojos asi, Octavo dia, Inevitable, Poem to a horse, Don't bother, La tortura, Cut me deep
  • Imię: Karina
Odp: Nasze wakacje (jakie były i jakie powinny być)
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 08, 2013, 16:05:43 pm »
Ja też uwielbiam takie klimaty, czyli dziwne miejsca, opuszczone miasta, itp. Jakis czas temu też mi się zamarzył Czarnobyl, ale może za rok, za 2.. Na pewno niezapomniane przeżycie taka wycieczka :) fajnie, że nie tylko ja jestem taka postrzelona :P

Offline rabiosa

Odp: Nasze wakacje (jakie były i jakie powinny być)
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 08, 2013, 19:28:08 pm »
ja całe moje wakacje spędziłam w domu na odchudzaniu się. i tak sie jakoś dziwnie złożyło, że zamiast schudnąć to przytyłam  niechcenatopaczac  niechcenatopaczac  niechcenatopaczac

tak ogólnie to były najgorsze wakacje jakie dotychczas miałam. a powinnam je spędzić w Neapolu, na plaży, jedząc 2-metrową pizze, w otoczeniu przystojnych (hehehehe, ładni, ale głupi) Włochów, "polować" na wyprzedażach... ;_; trudno, może na następny rok sie uda  :interesujacemowdalej:

Devocion

  • Gość
Odp: Nasze wakacje
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 12, 2013, 20:38:37 pm »
Z Gniezna :)
To najprawdopodobniej byłyśmy w tym samym Przyjezierzu XD

Może się nawet mijałyśmy gdzieś tam  :interesujacemowdalej: XD

Offline beykira

  • Tańczący z Shakirą
  • *
  • Wiadomości: 708
  • Total likes: 56
  • It's my life so let me live it #ForzaJuve
    • Ulubiona płyta:
      Oral Fixation Vol. 2
    • Illegal, La Tortura, Costume Makes The Clown, No, Antologia, Tú, Moscas En La Casa
  • Imię: Olimpia
  • Mój twitter: @beykira
Odp: Nasze wakacje
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 21, 2013, 15:31:41 pm »
To najprawdopodobniej byłyśmy w tym samym Przyjezierzu XD

Może się nawet mijałyśmy gdzieś tam  :interesujacemowdalej: XD
Możliwe :)
Jeżdżę tam na wakacje od 6 lub 7 lat.
The other woman will never have his love to keep, and as the years go by the other woman will spend her life alone

Offline Percabeth

  • Fan Shakiry
  • *
  • Wiadomości: 616
  • Total likes: 134
  • Porque eres tu mi sol...
    • Ulubiona płyta:
      Oral Fixation Vol. 2
  • Imię: Julia
Odp: Nasze wakacje (jakie były i jakie powinny być)
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 10, 2017, 16:06:33 pm »
Zdaję sobie sprawę z tego, że jestem jedną z nielicznych osób tutaj, które mają jeszcze porządne, dwumiesięczne wakacje od szkoły, bo mój rocznik szczęśliwie wcisnął się jeszcze do gimnazjum przed ich likwidacją. Także muszę się pochwalić, że moje wakacje świetne i jak myślę o powrocie do szkoły za trzy tygodnie to nie chce mi się i to bardzo :P

Offline Inevitable

  • Kochanek Shakiry
  • *
  • Wiadomości: 3,367
  • Total likes: 345
    • Ulubiona płyta:
      Dónde están los ladrones
    • Inevitable, Nada
  • Imię: Asia
Odp: Nasze wakacje (jakie były i jakie powinny być)
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 10, 2017, 21:54:28 pm »
Ja całe swoje wakacje jak dotąd poświęciłam na zrobienie prawa jazdy, a że zależało mi aby jak najszybciej to zrobić nie miałam nawet jak pojechać gdzieś na dłużej niż 3 dni tak naprawdę XD Ale jakoś nie żałuję, liczba koncertów na których byłam mi to wynagrodziła  :yay: Może w przyszłym tygodniu udam się gdzieś z chłopakiem i znajomymi, a potem to już może być październik jak dla mnie, potrzebuję tego.
When you feel so lonely (have you completely erased me?) I'll be here, here for you...


Offline Percabeth

  • Fan Shakiry
  • *
  • Wiadomości: 616
  • Total likes: 134
  • Porque eres tu mi sol...
    • Ulubiona płyta:
      Oral Fixation Vol. 2
  • Imię: Julia
Odp: Nasze wakacje (jakie były i jakie powinny być)
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 10, 2017, 23:01:48 pm »
Gratuluję tego prawka! Duma mnie rozpiera :D

Ja byłam na epickim obozie i trochę w Niemczech, a pojutrze wyjeżdżam do Włoch.

Offline Inevitable

  • Kochanek Shakiry
  • *
  • Wiadomości: 3,367
  • Total likes: 345
    • Ulubiona płyta:
      Dónde están los ladrones
    • Inevitable, Nada
  • Imię: Asia
Odp: Nasze wakacje (jakie były i jakie powinny być)
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 11, 2017, 00:29:23 am »
Dzięki, dzięki ♥ Cieszę się, że zdałam już to prawo jazdy, ale będę tęsknić za moimi jazdami, miałam tak świetnego instruktora, że naprawdę mało się nie popłakałam po mojej ostatniej jeździe z nim XD :')

Super masz, a do tych Włoch jedziesz na kolonię czy do rodziny? :D na długo jedziesz?
When you feel so lonely (have you completely erased me?) I'll be here, here for you...


Offline Percabeth

  • Fan Shakiry
  • *
  • Wiadomości: 616
  • Total likes: 134
  • Porque eres tu mi sol...
    • Ulubiona płyta:
      Oral Fixation Vol. 2
  • Imię: Julia
Odp: Nasze wakacje (jakie były i jakie powinny być)
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 11, 2017, 09:53:05 am »
Jadę na dwa tygodnie z rodzicami. Rodziny niestety tam nie mam, u rodziny byłam w Niemczech.